منتدى مدرسةالسادات التعليمى
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى مدرسةالسادات التعليمى

ثقافى ، تعليمى ، دينى ، رياضى ، اجتماعى ، هادف

الرئيسيةالبوابةأحدث الصوردخولالتسجيل
تتمنى إدارة المنتدى للأعضاء قضاء أسعد الأوقات وأجمل اللحظات فى المنتدى ***** تقدم أسرة المنتدى إلى السيدالأستاذ / عرفة محمد علاوى أخلص وأرق التهانى على عقد قران نجلته وتتمنى لها حياة سعيدة ***** تهنئ أسرة منتدى مدرسة السادات التعليمى العضو (مصطفى احمد) بعيد ميلاده 15 وتتمنى له عيد ميلاد سعيد ***** تقدم أسرة المنتدى أرق وأجمل التهانى للسيد الزميل / عبدالحميد إبراهيم إبراهيم لتوليه منصب القيادة الثانية بالمدرسة **** مع تحيات مدير المنتدى

محمد عبد الله ادخل انا حريف لو عاوز فضايح هديك

كاتب الموضوعرسالة
محمد البشلاوى

محمد البشلاوى

النقط : 5339

محمد عبد الله ادخل انا حريف لو عاوز فضايح هديك Empty
مُساهمةموضوع: محمد عبد الله ادخل انا حريف لو عاوز فضايح هديك   محمد عبد الله ادخل انا حريف لو عاوز فضايح هديك Emptyالخميس يونيو 17, 2010 2:47 pm

انت هتكدب جون اسلام مش من نصف الملعب مكنش باينى وبينه الا 1.5 متر واحمد ماهر انفراد ياحبيبى ياعسل انا كل الى دخل فيا 4 اجوان اما انت 6 ياحبيبى احذف منى اتنان لانى فى الماتش بتاع 4\6 كنت تعبان اديك الت انى ملعبتش الا 5 متشات واخدت احسن حارس ياحبيبى روح شوف نفسك انت جول ستور كيبر سكل عندك :17 اما الجمب :13 اما انا الجامب :40 والجول ستور كابر :50 وانا عندى 12 سنة انت كنت بتدخل اجوان فى نفسك انى اتذكر لحظة من دخل فيه هدف من فلس امال الى لعب ضد 3\5 وصدت راسيت بالهبل الهبل يوجد فى لاعب انى اتذكر حين دخل فيك 3 اهداف فى مبارة واحدة اخرجت ونزل مكانك محمد محمد عبد الحميد اتذكر عندما بكيت لخروجك من الملعب والتسبب 99.99% فى هزيمة فريقك مش ادرى فريقك حظوا نحس يحبيب والديك انت لو خدت كورة من محمد عادل مش ممكن هذه اللحظة هدف ولا بالاحلام هدف لا يمكن تشوقه غير فى الافلام هدف على تريقت زيدان هل ظننت كيف مررت 5 اهداف فى النفس الحارس الرائع والله انى متعبنيش فى الحراسة الا ان ذراعى كان مكسور واجالى شد عضلى وانا فى سنة خمسة هو ده الى خلانى مرجعش زى الاول لو والله لو انا الى وقفت جون فى ضربات الجزاء مكان دخل ولا هدف يابنى مانا بمسطول ولا احول ولا اشول ولا اعور دانا شوطت عليك كورة نزلت جنب الجون لو كانت دخلت كنت هتلاقى عصام الشوالى علق على المبارة وقال من اين لك هذا من اين الحدود هذه هل ظننت كيف مررت والله لو علق على الماتش هيقول لماذا لم تدخل ياجول فى الجول انت *****

عدل سابقا من قبل محمد البشلاوى في الجمعة يونيو 18, 2010 10:15 am عدل 3 مرات (السبب : انه يظن انه الحارس العملاق عملاق على عينه)

محمد عبد الله ادخل انا حريف لو عاوز فضايح هديك
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» المتميزون ب6/2
» شهاده (محمد عبد الله)
» شهاده (محمد عبد الله)
» قصيده ( محمد عبد الله الشوادفي)
» الشيخ احمد محمد علي عامر يقرب كل من / محمد عبدالله و محمد عبدالسلام